Միկրոավտոբուս և ԱՄԵՆԱգնաց: Այս երկու կարծես թե անհամատեղելի գաղափարները միավորվել են UAZ 2206 մոդելի մեջ, որը նախատեսված է ուղևորների, իսկ անհարաժեշտության դեպքում նաև բեռների տեղփոխման համար ցանկացծա տեսակի ճանապարհներով և դրանց բացակայության պայմաններում: Հուսալի շրջանակային կառուցվածքը, ամբողջական մետաղական թափքը, սպասարկման պարզությունը, մեքենայի հիանալի աշխատունակությունը ստուգված են սերնդե սերունդ, ինչը թույլ է տալի սվստահորեն հայտարարել, որ UAZ 2206-ը նախատեսված է ողջ կյանքի համար:
Ներկայումս մենք կարող ենք առաջարկել այս մոդելի բազում տարբերակներ՝ զանազան հարմարավետությամբ (6-10 ուղևորական նստատեղեր, դրանց տեսակները, լյուկ և այլն): Առաջարկում ենք նաև ներկման բազում տարբերակներ:
Կոմպլեկտացիաներ
| Ընդհանուր | ||
| Բենզինային ինժեկտորային շարժիչ V=2, 7 լ Եվրո-4 | + | + |
| 5-աստիճան մեխանիկական փոխանցումատուփ | + | + |
| Երկաստիճան բաշխիչ տուփ՝ մեխանիկական շարժակով | + | + |
| Ղեկային կառավարման հիդրավլիկ ւոժեղացուցիչ | + | + |
| Թափքը 7-տեղանի՝ մեկ մեկտեղանոց նստատեղով և երկորդ շարքի մեկ երկտեղանի նստատեղով, անվտանգության անկյունագծային իներցիոն ամրագոտիներով, և երկու մեկտեղանող նստատեղերով ընթացքի ուղղության հակառակ | ||
| Թափքը 5-տեղանի, բեռնային բաժանմունքի միջնորմի երկայնքով և ընթացքի ուղղությամբ տեղադրված 3-տեղանի նստարանով և փաստաթղթերի ձևակերպան համար նախատեսված երկու լրացուցիչ նստարաններով | ||
| Թափքը 5-տեղանի, բեռնային բաժանմունքի միջնորմի երկայնքով և ընթացքի ուղղությանը հակառակ տեղադրված 3-տեղանի նստարանով | ||
| Թափքը 5-տեղանի, երեք դռնով, ընթացքի ուղղությամբ տեղադրված 3-տեղանի նստարանով | ||
| Երկտեղանի խցիկ | ||
| Մետաղական հենահարթակ՝ վրանածածկով | ||
| Անվտանգություն | ||
| Առջևի նստատեղերի անվտանգության իներցիոն ամրագոտիներ | + | + |
| Սրահի գոտկային ամրագոտիներ ընթացքի ուղղությանը հակառակ տեղադրված բոլոր նստատեղերի վրա | ||
| Սրահի գոտկային ամրագոտի ընթացքի ուղղությամբ տեղադրված մեջտեղի նստարանին և անկյունագծային-գոտկային ամրագոտիներ՝ ընթացքի ուղղությամբ տեղադրված ծայրի նստատեղերի վրա | ||
| Արգելակները՝ ԱԲՍ-8 և առանցքների սարքաշղթայով, առջևինները՝ սկավառակային, կոճղակների "ճռիկներով", հետևինները՝ թմբուկային, նախատեսված ГТЦ TEVES պողպատյա խողովակատարների համար | + | + |
| Էքստերիեր | ||
| 16" դրոշմած սկավառակներ՝ 225/75R16 անվադողերով | + | + |
| Հարմարավետություն | ||
| Սրահի կոշտ պաստառապատում | + | |
| Սրահի և խցիկի փափուկ պաստառապատում | + | |
| Վարորդի նստատեղի ընդլայնակի կարգավորում և թիկնակի թեքման կարգավորում | + | + |
| Սրահի տաքացուցիչ | + | + |
| Մարդատար սրահի և բեռնավորման բաժանմունքի միջև տեղադրված միջնորմ | ||
| Ծալվող սեղան սրահի ձախ մասում | ||
| Սեղան սրահի առջևի միջնորմի վրա | + | |
| Սրահի ստորին միջնորմ՝ վերդիրով | + | + |
| Երեք մեկտեղանոց նստատեղ՝ տեղադրված ընթացքի ուղղությանը հակառակ սրահի միջնորմի երկայնքով՝ անվտանգության գոտկային իներցիոն ամրագոտիներով | + | |
| Երկու մեկտեղանոց նստատեղ՝ տեղադրված ընթացքի ուղղությանը հակառակ սրահի միջնորմի երկայնքով՝ անվտանգության գոտկային իներցիոն ամրագոտիներով | + | |
| Մեկ մեկտեղանոց և մեկ երկտեղանոց նստատեղ երկրորդ շարքում՝ անվտանգության անկյունագծային-գոտկային իներցիոն ամրագոտիներով (նստատեղին առկա է միայն ամրագոտու փականը) | + | + |
| Երրորդ շարքի երկու մեկտեղանոց նստատեղ՝ անվտանգության անկյունագծային-գոտկային իներցիոն ամրագոտիներով | + | + |
| Լուսավորման 2 պլաֆոն (բեռնատար բաժանմունքի առկայության դեպքում դրա լուսավորման պլաֆոնը ներառվում է պլաֆոնների ընդհանուր թվի մեջ) |
+ - համդիսանում է բազային համալրման մաս
O - լրացուցիչ սրքավորում, տեղադրվում է հավելավճարով
Տեղեկացնում ենք, որ սույն էլեկտրոնային կայքը կրում է միայն տեղեկատվական բնույթ և ոչ մի պարագայում չի հանդիսանում հանրային օֆերտա: Արտադրողը իրեն իրավունք է վերապահում կատարել ցանակացած տեսակի փոփոխություններ, ներառյալ տեխնիկական բնութագրերը և առանձին մոդելների համալրումներն՝ առանց լրացուցիչ նխազգուշացման:
Տեխնիկական տվյալներ
| Անվային բանաձև | 4 х 4 |
| Նստատեղերի քանակը | 8 - 11 |
| Երկարություն, մմ | 4440 |
| Լայնություն, մմ | 2100 |
| Բարձրություն, մմ | 2101 |
| Անվային բազա, մմ | 2300 |
| Լուսածերպ, մմ | 220 |
| Հաղթահարվելիք ջրային արգելքի խորությունը, մմ | 500 |
| Բարձված մեքենայի զանգվածը, կգ | 1940 |
| Ամբողջական զանգվածը, կգ | 2790 |
| Բեռնատարողությունը, կգ | 850 |
| Շարժիչը | Բենզինային, ЗМЗ-4091 |
| Վառելիք | բենզին, 92 և բարձր |
| Աշխատանքային ծավալը, լ | 2, 7 |
| Առավելագույն հզորություն, ձ/ու (կՎտ) | 112 (82, 5)` 4000 պտր |
| Առավելագույն պտտող մոմենտ, Նմ | 208՝ 3000 պտր |
| Առավելագույն արագություն, կմ/ժ | 127 |
| Վառելիքի ծախս, լ/100կմ, 90 կմ/ժ արագությամբ | 13, 5 |
| Վառելիքի բաքի տարողությունը, լ | 77 |
| Փոխանցումատուփ | մեխանիկական, 5 աստիճան |
| Բաշխիչ տուփ | 2-աստիճան |
| Արգելակային համակարգ |
երկկոնտուր, վակուումային ուժեղացուցիչով, թմբուկային |
| Անվադողեր | 225 / 75 R 16 |
ՆԿԱՏԱՌՈՒՄ՝
Վառելիքի ծախսի ցուցանիշը ծառայում է մեքենայի տեխնիկական վիճակի գնահատման ցուցանիշ և չի հանդիսանում շահագործման նորմ: Վառելիքի ծախսի ճշգրիտ չափումը հնարավոր է միայն հատուկ փորձարկումների ժամանակ՝ ГОСТ 20306-90 պահանջներին համապատասխան, մեքենայի 9000-10000 կմ վազքի պայմաններում:
Տեղեկացնում ենք, որ սույն էլեկտրոնային կայքը կրում է միայն տեղեկատվական բնույթ և ոչ մի պարագայում չի հանդիսանում հանրային օֆերտա: Արտադրողը իրեն իրավունք է վերապահում կատարել ցանակացած տեսակի փոփոխություններ, ներառյալ տեխնիկական բնութագրերը և առանձին մոդելների համալրումներն՝ առանց լրացուցիչ նախազգուշացման:




















