Ժամանակով և նախկին Խորհրդային Միության բոլոր ճանապարհներով փորձարկված այս լիաքարշ բեռնատարը՝ UAZ 3303-ը առանց որևէ խնդրի կհասցնի ձեր բեռըցանկացած վայր՝ անկախ ճանապարհների առկայաությունից: Ձեզ կուրախացնեն դրա ոչ պահանջկոտ լինելը, սպասարկման պարզւոյթւոնն, ինչպես նաև նույնիսկ տեխնիկական բնութագրերի մեջ նշված բեռնատարողությունից ավել զանգվածով բեռներ տեղափոխելու ունակությունը:
Խցիկը ամբողջական մետաղական է, երկու կողային միափեղկ դռներով և կապոտի հանովի ծածկով: Մեքենայի տարբեր մոդիֆիկացիաներ կարող են ունենալ թե մետաղական, թե փայտյա հենահարթակ:
UAZ 3303 ավտոմեքենան իսկական "աշխատանքային ձիուկ" է, որն ունակ է գրեթե ամեն ինչի:
Կոմպլեկտացիաներ
Ընդհանուր | |
Բենզինային ինժեկտորային շարժիչ V=2, 7 լ Եվրո-4 | + |
5-աստիճան մեխանիկական փոխանցումատուփ | + |
Երկաստիճան բաշխիչ տուփ՝ մեխանիկական շարժակով | + |
Ղեկային կառավարման հիդրավլիկ ւոժեղացուցիչ | + |
Թափքը 7-տեղանի՝ մեկ մեկտեղանոց նստատեղով և երկորդ շարքի մեկ երկտեղանի նստատեղով, անվտանգության անկյունագծային իներցիոն ամրագոտիներով, և երկու մեկտեղանող նստատեղերով ընթացքի ուղղության հակառակ | |
Թափքը 5-տեղանի, բեռնային բաժանմունքի միջնորմի երկայնքով և ընթացքի ուղղությամբ տեղադրված 3-տեղանի նստարանով և փաստաթղթերի ձևակերպան համար նախատեսված երկու լրացուցիչ նստարաններով | |
Թափքը 5-տեղանի, բեռնային բաժանմունքի միջնորմի երկայնքով և ընթացքի ուղղությանը հակառակ տեղադրված 3-տեղանի նստարանով | |
Թափքը 5-տեղանի, երեք դռնով, ընթացքի ուղղությամբ տեղադրված 3-տեղանի նստարանով | |
Երկտեղանի խցիկ | + |
Մետաղական հենահարթակ՝ վրանածածկով | + |
Անվտանգություն | |
Առջևի նստատեղերի անվտանգության իներցիոն ամրագոտիներ | + |
Սրահի գոտկային ամրագոտիներ ընթացքի ուղղությանը հակառակ տեղադրված բոլոր նստատեղերի վրա | |
Սրահի գոտկային ամրագոտի ընթացքի ուղղությամբ տեղադրված մեջտեղի նստարանին և անկյունագծային-գոտկային ամրագոտիներ՝ ընթացքի ուղղությամբ տեղադրված ծայրի նստատեղերի վրա | |
Արգելակները՝ ԱԲՍ-8 և առանցքների սարքաշղթայով, առջևինները՝ սկավառակային, կոճղակների "ճռիկներով", հետևինները՝ թմբուկային, նախատեսված ГТЦ TEVES պողպատյա խողովակատարների համար | |
Էքստերիեր | |
16" դրոշմած սկավառակներ՝ 225/75R16 անվադողերով | + |
Հարմարավետություն | |
Սրահի կոշտ պաստառապատում | |
Սրահի և խցիկի փափուկ պաստառապատում | + |
Վարորդի նստատեղի ընդլայնակի կարգավորում և թիկնակի թեքման կարգավորում | + |
Սրահի տաքացուցիչ | |
Մարդատար սրահի և բեռնավորման բաժանմունքի միջև տեղադրված միջնորմ | |
Ծալվող սեղան սրահի ձախ մասում | |
Սեղան սրահի առջևի միջնորմի վրա | |
Սրահի ստորին միջնորմ՝ վերդիրով | |
Երեք մեկտեղանոց նստատեղ՝ տեղադրված ընթացքի ուղղությանը հակառակ սրահի միջնորմի երկայնքով՝ անվտանգության գոտկային իներցիոն ամրագոտիներով | |
Երկու մեկտեղանոց նստատեղ՝ տեղադրված ընթացքի ուղղությանը հակառակ սրահի միջնորմի երկայնքով՝ անվտանգության գոտկային իներցիոն ամրագոտիներով | |
Մեկ մեկտեղանոց և մեկ երկտեղանոց նստատեղ երկրորդ շարքում՝ անվտանգության անկյունագծային-գոտկային իներցիոն ամրագոտիներով (նստատեղին առկա է միայն ամրագոտու փականը) | |
Երրորդ շարքի երկու մեկտեղանոց նստատեղ՝ անվտանգության անկյունագծային-գոտկային իներցիոն ամրագոտիներով | |
Լուսավորման 2 պլաֆոն (բեռնատար բաժանմունքի առկայության դեպքում դրա լուսավորման պլաֆոնը ներառվում է պլաֆոնների ընդհանուր թվի մեջ) |
+ - մտնում է բազային համալրման մեջ
O - լրացուցիչ սրքավորում, տեղադրվում է հավելավճարով
Տեղեկացնում ենք, որ սույն էլեկտրոնային կայքը կրում է միայն տեղեկատվական բնույթ և ոչ մի պարագայում չի հանդիսանում հանրային օֆերտա: Արտադրողը իրեն իրավունք է վերապահում կատարել ցանակացած տեսակի փոփոխություններ, ներառյալ տեխնիկական բնութագրերը և առանձին մոդելների համալրումներն՝ առանց լրացուցիչ նխազգուշացման:
Տեխնիկական տվյալներ
Անվային բանաձև | 4 х 4 |
Նստատեղերի քանակը | 2 |
Երկարություն, մմ | 4474 |
Լայնություն, մմ | 2100 |
Բարձրություն, մմ | 2355 |
Անվային բազա, մմ | 2550 |
Լուսածերպ, մմ | 220 |
Հաղթահարվելիք ջրային արգելքի խորությունը, մմ | 500 |
Բարձված մեքենայի զանգվածը, կգ | 1845 |
Ամբողջական զանգվածը, կգ | 3070 |
Բեռնատարողությունը, կգ | 1225 |
Շարժիչը | Բենզինային, ЗМЗ-4091 |
Վառելիք | բենզին, 92 և բարձր |
Աշխատանքային ծավալը, լ | 2, 7 |
Առավելագույն հզորություն, ձ/ու (կՎտ) | 112 (82, 5)՝ 4000 պտր |
Առավելագույն պտտող մոմենտ, Նմ | 208՝ 3000 պտր |
Առավելագույն արագություն, կմ/ժ | 110 |
Վառելիքի ծախս, լ/100կմ, 90 կմ/ժ արագությամբ | 15, 4 |
Վառելիքի բաքի տարողությունը, լ | 50 |
Փոխանցումատուփ | Մեխանիկական, 4-աստիճան |
Բաշխիչ տուփ | 2-աստիճան |
Արգելակային համակարգ | երկկոնտուր, վակուումային ուժեղացուցիչով, թմբուկային |
Անվադողեր | 225 / 75 R 16 |
ՆԿԱՏԱՌՈՒՄ՝
Վառելիքի ծախսի ցուցանիշը ծառայում է մեքենայի տեխնիկական վիճակի գնահատման ցուցանիշ և չի հանդիսանում շահագործման նորմ: Վառելիքի ծախսի ճշգրիտ չափումը հնարավոր է միայն հատուկ փորձարկումների ժամանակ՝ ГОСТ 20306-90 պահանջներին համապատասխան, մեքենայի 9000-10000 կմ վազքի պայմաններում:
Տեղեկացնում ենք, որ սույն էլեկտրոնային կայքը կրում է միայն տեղեկատվական բնույթ և ոչ մի պարագայում չի հանդիսանում հանրային օֆերտա: Արտադրողը իրեն իրավունք է վերապահում կատարել ցանակացած տեսակի փոփոխություններ, ներառյալ տեխնիկական բնութագրերը և առանձին մոդելների համալրումներն՝ առանց լրացուցիչ նախազգուշացման: